dilluns, 3 de juny del 2013

Presentació del bloc i del seu autor

El meu nom és Òscar, tenc 34 anys, i soc estudiant d' Educació Infantil a la UIB. Em considero una persona curiosa i inquieta mentalment. He passat tota la meva vida adulta en un ambient molt diferent al que respiro avui en dia en les aules de la seu d' Eivissa  de la Universitat de les Illes Balears.
Us presento el meu bloc: "El meu bloc de Desenvolupament i Educació Socioemocional a la Primera Infància". Aquest bloc té la finalitat de mostrar les activitats realitzades a l' assignatura de Desenvolupament i Educació Socioemocional a la Primera Infància de segon de Grau d' Educació Infantil. Amb això vull dir que aquest portafoli no és adequat per a estudiants que vulguin copiar i enganxar la informació que es reflectirà en aquest bloc, ja que, d' una banda, encara no he acabat la meva formació com a futur mestre, i a més, no tenc cap tipus d' experiència laboral amb infants de zero a sis anys. És més una eina de reflexió.
El meu proposit, és mostrar la tasca feta a l' assignatura i fer reflexionar sobre un tema que penso que encara és prou desconegut per gran part de la societat: la importància de l' educació socioemocional. Aquí comencen doncs les meves primeres passes en la meva formació oficial sobre aquesta àrea. Per introduir-nos en aquest tema, he trobat un petit documental rodat a l' escola Sagrada Família de Gavà on una mestra justifica el per què hi ha que donar cobertura a l' educació emocional dels infants.  Esper que ho gaudiu!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada