dilluns, 3 de juny del 2013

Activitat 1: Identificant les nostres emocions

Tot i que el contingut d' aquesta assignatura és nou per mi, penso que tots els que anam a començar aquesta matèria tenim algun tipus de coneixement previ relacionat amb l' educació socioemocional. El fet de no saber exactament de quina forma se' ns plantejarà aquesta assignatura, i de no saber les reaccions que em poden causar les diferents situacions que poden surgir a la classe, desperta la meva curiositat.
 Un altre aspecte que es donà el primer dia, fou el fet  que vaig conèixer al professor fa un bon parell d' anys, en un context educatiu. Aquest fet, també provoca en mi una sensació de curiositat i incertesa ja que és tornar a viure una experiència prop d' aquesta persona però en unes circumstàncies personals molt diferents. Això té que veure amb les expectatives que crec que ens feim quan acabam de conèixer una persona i no sabem ben bé com és. Així doncs, la sensació que tenc al iniciar el meu aprenentatge en aquesta matèria és de curiositat. A continuació, mostraré el quadre de les emocions que les classifica segons siguin negatives, positives o ambígües i la posició que ocupa la meva emoció.
  

Com es pot observar a la figura anterior, les graelles de les emocions positives i negatives, estan buides. L' explicació de que no hagi cap emoció negativa a la graella, és perquè no en vaig tenir cap. Penso que també hi té molt que veure l' ambient que es respira en aquest grup que m' ha mostrat molt d' afecte durant els dos anys que porto amb elles. En canvi, el buit que es reflexa en la graella de les emocions positives, no es déu a que la meva sensació de curiositat no fos positiva, si no que com que és un sensació que de vegades pot ser positiva, i d' altres pot ser negativa, rep el nom d' ambigua.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada