divendres, 21 de juny del 2013

Per acabar...


Al principi d' aquests estudis de grau, no entenia gaire be la importància de diferents continguts didàctics  que no aconseguia associar. A mesura que anam avançant, vaig encaixant peces del "puzzle" i vaig construint el meu coneixement en vers l' educació infantil. Per exemple, aquest semestre hem estudiat també Desenvolupament Psicomotor en la Primera Infància, que està molt lligat a l' educació socio-emocional, ja que mitjançant l' observació de l' infant en el seu joc, el mestre o la mestre pot fer un recull de dades que li donguin la informació suficient per poder intervenir en l' educació del nen. 
Com a reflexió final, crec que encara no se li dóna prou importància a l' àrea emocional a l' etapa d' infantil. Abans de començar l' assignatura vaig buscar informació i vaig trobar el vídeo que he penjat a la presentació en la que la mestra protagonista del documental, em va fer vore el significat de l' educació emocional i em va fer reflexionar sobre lo important que és en el desenvolupament integral d' una persona. 

Per acabar el bloc, dir que ha estat una experiència molt agradable, que mitjançant els comentaris de classe crec que us he conegut una mica més a totes i m' ha atracat una mica més a vosaltres.

Per acomiadar el curs, us deixo una cançó d' un "grupazo": Love of Lesbian:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada